مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-14سياسي

 رنجنامه دانشجویان خوابگاهیِ بزرگترین دانشگاه گلستان


مسائلی که مطرح می شد آنقدر ناراحت کننده بود که تصمیم گرفتم برای مشاهده دقیق تر همراه با بچه ها راهی خوابگاه ها شوم، فرسودگی ساختمان ها بدجور توی ذوق می زد، - بچه ها گفتند داشتن یک خوابگاه برایمان مانند رویا شده و چند سالی است که مسئولان وعده ساخت آن را می دهند اما هر بار لنگ چیزی است، یا بودجه ندارند، یا کار مهم تری دارند یا منتظر خیرین هستند! در سلف دانشگاه گلستان قدم می زنم در بین همهمه دانشجوها، صدای قاشق و چنگال و بوی اکبر جوجه ای که در سالن پیچیده؛ سروصدای گروهی از بچه ها نظرم را به خود جلب میکند.

نزدیک تر می شوم گفت و گویشان در مورد خوابگاه است آنها در حال تشریح وضعیت برای دانشجویی هستند که قصد اسکان در یکی از خوابگاه ها را دارد.

بچه ها از خوابگاه های متفاوت دور هم جمع شدند و در حال مشاوره دادن هستند یکی از آنها می گوید: در حمام فقط از 7 صبح تا 3 بعد از ظهر باز است و بعد از آن قفل شده و استفاده آن برای همه ممنوع می شود.

در حقیقت قطعی آب باعث شده که فقط تا ساعت 3 عصر بتوانیم از آب برای استحمام استفاده کنیم، در صورتی که خیلی هایمان تا غروب دانشگاه هستیم و کلاس داریم.

این مشکل از پارسال وجود داشته است.

دانشجویی تعریف کرد: پارسال آنقدر با کمبود آب مواجه بودیم که بچه ها گاهی صبح ها در دانشگاه دست و صورت می شستند و مسواک می زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 رنجنامه دانشجویان خوابگاهیِ بزرگترین دانشگاه گلستان

 رنجنامه دانشجویان خوابگاهیِ بزرگترین دانشگاه گلستان